Veebipoe (edasipidi Charm) omanik on getBubo OÜ (registrikood 14642848), asukohaga Õhtu 9, Valga, Eesti.
MÜÜGITINGIMUSTE KEHTIVUS
- Müügitingimused kehtivad Charm.ee veebipoe klientide (edaspidi Klient) ja getBubo OÜ (edaspidi Charm) vahel kaupade ostmisel.
- Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Charm.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
- Charm jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse Charm.ee veebilehel.
- Teave kauba kohta on esitatud Charm veebipoes vahetult kauba juures.
HINNAD
- Charm veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud eurodes (€) toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kaubakättetoimetamise eest.
- Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
- Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohandatakse Kliendi ja Charm vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
MÜÜGILEPINGU JÕUSTUMINE JA MAKSEVIISID
- Müügileping jõustub hetkest kui tellimuse kogusumma on laekunud getBubo OÜ arveldusarvele.
- Kasutaja vastutab maksejuhiste korrektse järgimise eest ja nende rikkumisel getBubo OÜ ei garanteeri tasutud summade kättesaamist.
Makseviisid
- E-poes on võimalik tasuda otse kõikide Eesti pankade kaudu läbi Montonio Finance OÜ. Pangalingiga teostatud makseid vahendab Montonio Finance OÜ. Pangalingiga tasumine toimub väljaspool Veebipoodi vastava panga turvalises keskkonnas. Veebipoel puudub ligipääs kliendi pangaandmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Maksed tehakse eurodes (€).
- getBubo OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, getBubo OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja ontonio Finance OÜ-le.
- Läbi Makskeskuse saavad meie kliendid kasutada pangalinki järgmistes pankades:
- Eesti: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele (maksete algatamise teenusega), Revolut, N26
- Läti: Swedbank, SEB, Citadele, Luminor, Revolut ja N26
- Leedu: Swedbank, SEB, Luminor, Citadele, Siauliu Bankas (maksete algatamise teenusega), Revolut, N26
- Soome: Ålandsbanken, Danske, Nordea, Oma Säästöpankki, OP, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki, Revolut ja N26
- Poola: Revolut, N26
Montonio split makselahendus – maksa kauba eest hiljem või kuni kolmes võrdses osas!
Alates 75€ ostusummast, saad ostukorvi maksumuse jagada mitme kuu peale – ilma intressi, lepingu-ja haldustasuta.
- Maksa hiljem – Saad kauba eest maksta kuu aja pärast ilma ühegi lisatasuta. 0% intress, 0€ lepingutasu ja 0€ haldustasu.
- Maksa 2 osas – Jaota maksed kahe kuu peale ilma ühegi lisatasuta. 0% intress, 0€ lepingutasu ja 0€ haldustasu.
- Maksa 3 osas – Jaota maksed kolme kuu peale ilma ühegi lisatasuta. 0% intress, 0€ lepingutasu ja 0€ haldustasu.
Kuidas toimida? – Vali e-poest välja sobivad tooted – lisa tooted ostukorvi – suundu maksma – täida vajalikud lahtrid – vali sobilikum osamaksete viis (maksa hiljem või 2-3 osas) – esita tellimus – tuvasta end Mobiili ID / Smart ID või ID-kaardiga – täida vajalikud lüngad – esita andmed!
TAGASTAMISÕIGUS
- Peale tellimuse kättetoimetamist on Kliendil õigus tellitud tooted 14 päeva jooksul tagastada.
- Tagastamisele kuuluvad tooted peavad olema kasutamata ja avamata originaalpakendis.
- Müügilepingust taganemisel hüvitatakse Kliendile lisaks kauba maksumusele ka esialgne postikulu.
- Kauba tagastamisega seotud kulu kannab Klient (kuni 10€ ulatuses). Charm kannab kauba tagastusega seotud kulu juhul kui kohaletoimetatud kaup erines tellitust.
- Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba tagastamise avaldus e-posti aadressil info@charm.ee 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Kliendiga võetakse ühendust ja kooskõlastatakse kauba tagastamine esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.
- Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile peale tagasi jõudnud kauba üle kontrollimist, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.
TELLIMUSE VORMISTAMINE
- Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.
- Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis.
- Kauba saatmisekulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmise viisi juures.
- Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda kasutades pangalinke.
KOHALETOIMETAMINE
- Peale müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve tasumist) komplekteerib Charm tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks meie logistikapartneritele (Itella Estonia OÜ – Smartpost või Eesti Post OÜ – Omniva).
- Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestis toimub kohaletoimetamine kokkuleppel.
- Viivitusteta kohaletoimetamiseks palume olla hoolikad kohaletoimetamise andmete sisestamisel tellimuse vormistamisel.
- Transpordi käigus vigastada saanud saadetistele kus tooted, kuid mitte tootepakendid, on saanud kahjustusi saavad Kliendile asendatud. Asendamise võimatuks osutumise korral pakume kahjustatud kauba maksumuse hüvitamist.
- Charm ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud Kliendile lubatud kohaletoimetamise päevaks õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest mida Charm ei saanud mõjutada või ette näha.
VASTUTUS
- Charm vastutab Kliendi ees ja Klient vastutab Charm ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
VÄÄRAMATU JÕUD
- Charm ei vastuta tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest mida Charm ei saanud mõjutada või ette näha.
ISIKUANDMETE KAITSE JA TURVALISUS
- Charm.ee lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele välja arvatud paki edastamiseks kullerfirmadele ja/või turundus-koostööpartneritele emailide edastamiseks.
PRETENTSIOONIDE ESITAMISE KORD
- Charm vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest mis ilmnevad kuni kahe (2) aasta jooksul alates kauba üleandmisest Kliendile.
- Charm ei vastuta Kliendi süül toote puuduste tekkimise eest, puudustest mis on tekkinud toote mittekorrapärase hoiustamise või kasutamise tulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudusi, kuid mitte tootepakendi puudusi.
- Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste korral on Kliendil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava või ilma puudusteta tootega või müügilepingust taganemist ja kauba tagastamist Charm kulul. Müügilepingust taganemise korral hüvitab Charm Kliendile kauba eest tasutud summa koos postikuluga Kliendi poolt soovitud pangakontole hiljemalt 30 päeva jooksul peale kauba tagastamist ja puuduste kontrollimist ja tuvastamist.
- Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada meiliaadressile info@charm.ee pretensioon, kus on ära märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
- Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise korral peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamisest.
- Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.